مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده
CMIK مخفف چهار کلمه Culture -Management -Information- Knowledge می باشد و مقصود حرکت در راستای این چهار اصل و کمک به بهبود و توسعه آنهاست.
بایگانی

اخلاق همسایه داری و آپارتمان نشینی

اخلاق همسایه داری

     یکى از برنامه هاى نهاد کتابخانه های عمومی کشور براى عمومى نمودن و ارتقاى سرانه مطالعه مفید در راستاى تحقق رهنمودهاى مقام معظم رهبرى اجرای طرح ((ایستگاه مطالعه)) است که در این طرح هر فرد می تواند با مراجعه به این ایستگاه، کتاب مورد علاقه خود را انتخاب و در محل ایستگاه و یا هر محل دیگرى مطالعه کرده و حداکثر پس از پانزده روز به همان ایستگاه یا هر یک از ایستگاههای مطالعه در سراسر کشور و یا به یکى از کتابخانه هاى عمومى تحت پوشش نهاد کتابخانه هاى عمومى باز گرداند. در قسمت پایین هر ایستگاه مطالعه نیز محلى براى بازگرداندن کتابهاى مطالعه شده تعبیه شده است .

    چند روز قبل در یکی از این ایستگاهها، یک کتاب بسیار جالب و کاربردی را با عنوان
" اخلاق همسایه داری و آپارتمان نشینی" دیدم و فکر میکنم خواندنش برای همه ما لازم و ضروری است، به همین دلیل فکر کردم بد نباشد آنرا به سایر دوستان و علاقمندان به مطالعه و فرهنگ معرفی نمایم.

امیدوارم با خواندن چنین کتابهایی و عمل به آنها؛ سهم خود را در غنی سازی فرهنگ عمومی ایفا نمائیم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
مهدی احمدزاده

نظرات (۲)

لینک دانلودش کو؟
۱۹ آذر ۹۴ ، ۰۱:۱۳ مهران قوامی
معرفی کتاب هایی با چنین مضامینی بسیار جالب است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی