پنجشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۴، ۰۸:۰۰ ق.ظ
استراتژی اقیانوس آبی و قرمز
در بیست و پنج سال گذشته تمرکز اصلی تفکرات سیستمی بروی استراتژِی های رقابتی بوده است. بازار یک فضای محدود در نظر گرفته می شود و شرکتها با استراتژی های رقابت محور سعی در جذب سهم بیشتری از این بازار دارند و در نهایت منفعت یک شرکت و بدست آوردن سهم بیشتر بازار مصادف است با ضرر و از دست دادن بازار برای دیگری. اما در حقیقت انسانها و موسسات موفق کار دیگر می کنند....
برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و دانلود فایل مربوطه بر روی تصویر ذیل کلیک نمائید.
۹۴/۱۰/۱۰