توسعه عملکردی کیفیت QFD
در محیط پر تلاطم و رقابتی امروز سازمانهایی در عرصه رقابت موفق تر خواهند بود که در برآوردن نیازها و خواسته های مشتریان گوی سبقت را از سایر رقبای بازار بربایند، به تعبیر دیگر بنا به فلسفه جدید بازاریابی یعنی مشتری گرایی، مشتریان را مرکز توجه قرار داده و از دید مشتریان به مسائل نگاه کنند.
امروزه عبارت رضایت مشتری یکی از اصطلاحات متداول در محیط های کاری می باشد، ولی بدون تردید ایجاد رضایت در مشتریان و حتی به شوق آوردن ایشان از کیفیت محصولات و خدمات، در وهله اول نیازمند شناخت نیازها و خواسته هایشان و سپس انتقال این خواسته ها به موقعیتی است که محصولات وخدمات تولید می شود. لذا روش و فرآیندی نظام مند و ساخت یافته به منظور شناسایی و استقرار نیازمندی ها و خواسته های کیفی مشتریان را توسعه عملکردی کیفیت نامند.
جهت دانلود پاورپوینت "توسعه عملکردی کیفیت" بر روی آیکون زیر کلیک نمائید.