مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده

صفحه شخصی مهدی احمدزاده

مهدی احمدزاده
CMIK مخفف چهار کلمه Culture -Management -Information- Knowledge می باشد و مقصود حرکت در راستای این چهار اصل و کمک به بهبود و توسعه آنهاست.
بایگانی
چهارشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۵، ۰۶:۵۹ ب.ظ

تبریک آغاز سال تحصیلی جدید96-95

مهر

آغاز سال تحصیلی جدید را به همه دانشگاهیان، تلاشگران عرصه علم و دانش و فرهنگ، به ویژه دانشجویان ورودی جدید که به تازگی به خانواده سرافراز دانشگاه ها پیوسته اند، صمیمانه تبریک عرض نموده و امیدوارم به فضل الهی و تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) سال تحصیلی جدید توأم با رشد و بالندگی در تمام عرصه های علمی و فرهنگی باشد.

جایگاه رفیع دانشگاه به عنوان نهادی اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و کارآفرینی و کانون تفکر و جوشش فکری در جامعه، لزوم مشارکت نخبگان و دانشگاهیان در زمینه های مختلف فرهنگی به ویژه کرسی های آزاد اندیشی، ایجاد فضای نقدپذیری و گفت‌وگو در دانشگاه ها و ایجاد اتاق های فکر در راستای ارتقای سطح معنوی، اخلاقی و فرهنگی و نیز استفاده بهینه از ظرفیت های علمی، هنری و اجتماعی دانشجویان را ایجاب می کند، در این راستا بر یکایک اعضای جامعه دانشگاهی است که با ایجاد فضایی همراه با نشاط، پویایی علمی، فرهنگی، بینش اسلامی و رعایت موازین اسلامی در محیط دانشگاهی تلاش کنند.

در این آغازین روزهای خجسته سال تحصیلی از شما دانشجویان عزیز انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و با تأسی به رهنمودهای مقام معظم رهبری، استوارتر و با نشاط تر از قبل در رسیدن به مدارج بالای علمی و معنوی در مسیر رونق و شکوفایی تولید علم و دانش با شتاب بیشتری حرکت کرده و در تحقق اهداف متعالی و سازنده میهن اسلامی  گام بردارید.

در پایان با استعانت از خداوند متعال، برای تمامی دانشجویان، اساتید و همه کارکنان دلسوز و تلاشگر دانشگاه ها آرزوی توفیق روزافزون در تمامی عرصه ها را از خداوند منان خواستارم.

بااحترام وادب - مهدی احمدزاده 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۳۱
مهدی احمدزاده

نظرات (۱)

استادگرامی جناب آقای احمدزاده
سلام علیکم
امروز اطلاع رسانی و به روز بودن، نقش اساسی در روند توسعه و پیشرفت جامعه دارد.
آگاهی روزافزون مردم و ارتقای سطح فکری آنان مرهون تلاش ها و زحمات افرادی است که علم ودانش و تخصص خود را، صمیمانه وبی دریغ به دیگران تقدیم می کنند.

دلسوزی ، تلاش و کوشش حضرتعالی در تعلیم و تربیت و انتقال معلومات و تجربیات ارزشمند در کنار برقراری رابطه صمیمی و دوستانه با دانشجویان و ایجاد فضائی دلنشین برای کسب علم و  دانش و درک شرایط دانشجویان حقیقتاً قابل ستایش است .اینجانب بر خود وظیفه میدانم در کسوت شاگردی از زحمات و خدمات ارزشمند شما استاد گرانقدر تقدیر و تشکر نمایم.
پاسخ:
جناب پور حمزه عزیز؛
سلام و سپساس از لطف همیشگی شما و دوستان ارجمند
هرچه هست وظیفه بنده و نتیجه تلاش های خوب شماست

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی